Вітаємо на сайті Ліцею № 5 імені Т.Г. Шевченка Коростишівької міської ради

Опорний заклад Кропивнянської ЗОШ

04130 58591

kgg5.kr.zt@gmail.com

місто Коростишів

вулиця Максима Добрянського, 33

07:30 - 18:00

Понеділок-П’ятниця

123 456 789

info@example.com

Goldsmith Hall

New York, NY 90210

07:30 - 19:00

Monday to Friday

У дитини одна інтуїтивна мета: саморозвиток

АНТИБУЛІНГОВА ПРОГРАМА Ліцею №5 ім.Т.Г. Шевченка Коростишівської міської ради
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

“Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого” (Стаття 1734 КУАП)

 

КУАП ст.173-4

Стаття 173-4. Булінг (цькування) учасника освітнього процесу Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, – тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин. Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, – тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин. Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, – тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин. Діяння, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, – тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин. Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу (цькування) учасника освітнього процесу – тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до двадцяти процентів заробітку. {Кодекс доповнено статтею 173-4 згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}

 

ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ УКРАЇНИ ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

        

Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII (Лист МОН № 1/11-881 від 29.01.19 року)

 

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ (З ДОТРИМАННЯМ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ) ЗАЯВ ПРО ВИПАДОК БУЛІНГУ.

 

  1. Учасники освітнього процесу подають заяву керівництву закладу освіти або його засновнику про випадки булінгу по відношенню до дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу.
  2. Керівник закладу освіти або його засновник розглядає заяву в день її подання та видає рішення про проведення розслідування.
  3. Проводиться повне та неупереджене розслідування щодо випадків булінгу (цькування) з залученням осіб від яких отримали інформацію.
  4. Керівник закладу освіти для прийняття рішення за результатами розслідування  створює наказом комісію з розгляду випадків булінгу (цькування) та скликає засідання. До складу комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого  та булера, керівник закладу та інші зацікавлені особи. для прийняття рішення  за результатами розслідування та виконання відповідних заходів реагування.
  5. Рішення Комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії.
  6. Потерпілий чи його/її представник також можуть звернутися відразу до уповноважених підрозділів органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та Служби у справах дітей.

ПОРЯДОК РЕАГУВАННЯ  НА ДОВЕДЕНІ  ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОСІБ, ПРИЧЕНИХ ДО БУЛІНКУ (ЦЬКУВАННЯ)

  1. В разі підтвердження факту вчинення булінгу (цькування), за результатами розслідування та висновків комісії, повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та служби у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.
  2. Виконується рішення та рекомендації комісії  з розгляду  випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
  3. Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги здобувачам освіти, які вчинили  булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.
  4. Керівником закладу освіти або уповноважені ним особи відповідно до Закону здійснюють контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в закладі освіти.
  5. Визначаються відповідальні особи, причетні до булінгу (цькування) та накладаються адміністративні стягнення:

 

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

                                                               Директору

 Коростишівської гуманітарної

гімназії №5 імені Т.Г. Шевченка

Житомирської області Вдовенку Ю.В.

                                                                       _______________________________

                                                           Адреса реєстрації__________________

                                                           Адреса для листування_____________

                                                           Телефон__________________

 

ЗАЯВА

Я, ПІБ (заявника), повідомляю Вас про випадок булінгу (цькування) відносно ПІБ (постраждалого)

Далі викладаються усі обставини випадку булінгу.

Згідно з Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) від 18 грудня 2018 року №2657 -VІІІ та зважаючи на викладене, з метою дотримання норм законодавства прошу невідкладно вивчити факти, зазначені в заяві, притягнути до відповідальності ПІБ (булера). Про результати розгляду заяви повідомити у встановлений законом термін.

До заяви можуть бути додані фото, відеоматеріали, скріншоти з соціальних мереж інтернету, що підтверджують факт булінгу.

 

Дата                                                                                                                                                                                                  підпис__________ПІБ (заявника)

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ЩОДО ТЕМИ АНТИБУЛІНГУ

Кодекс безпечного освітнього середовища

Комплект освітніх програм «Вирішення конфліктів мирним шляхом.Базові навички медіації»
Освітня програма  «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації»
Освітня програма  «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» 

Програма «ПРОФІЛАКТИКА ТА ПОДОЛАННЯ БУЛІНГУ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ»

“Будуємо майбутнє разом” програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді.

 

№1/11 -881 від 29ю01.2019  

 

 

 

 

Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” від 18 грудня 2018 р. № 2657 та листа МОН України №1/9-414 від 27. 06.2019 Деякі питання щодо створення у 2019-2020 н. р. безпечного  середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок.   

Тип ресурсу  Назва/ посилання Організатор/автор Адресат  Тематика 
Сайт stopbullying.com.ua UNICEF учні, вчителі, батьки Психологічне та фізичне насилля серед дітей шкільного віку, його види і поради батькам, педагогам та дітям як діяти у складних ситуаціях
Посібники/дослідження Булінг – ми всі можемо допомогти це зупинити Міністерство освіти Онтаріо батьки учнів початкової освіти , базової та профільної середньої освіти природа булінгу, його види, поради школам щодо “стратегії безпечної школи”
Не смійся з мене Програма “Повага дією” педагогічні працівники посібник для вчителя із формування атмосфери уваги, співчуття і співпраці у класі
Не смійся з мене: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять Програма «Повага дією» вчителі, психологи, соціальні педагоги поради практичним психологам та соціальним педагогам щодо профілактики та корекції нетолерантної, агресивної, насильницької поведінки, створення атмосфери уваги, співчуття і співпраці у дитячому колективі
Стоп шкільний терор. Як зупинити дитяче насилля  Український інститут дослідження екстремізму вчителі, психологи, соціальні педагоги особливості булінгу в шкільному віці, профілактика та протистояння булінгу
Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення  Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної
психології і соціальної роботи
Національна поліція України
ГО «Ла Страда–Україна»
Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ)
вчителі, психологи методичні рекомендації щодо профілактики суїцидальної поведінки серед дітей
Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу у дітей дошкільного віку та школярів «БЕЗПЕЧНИЙ ПРОСТІР На УКМА,
Український навчально-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
НАПН УКРАЇНИ
вчителі, психологи, соціальні педагоги Програма підвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психо-травматичних подій
Розбудома миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект  Національна академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди
Громадська організація «Ла Страда – Україна»
вчителі, практичні психологи  практичні
поради із профілактики та вирішення конфліктів мирним шляхом і запровадження медіації та відновних
практик у навчальному закладі.
Навчіть дитину захищатися Всеукраїнська благодійна організація «Український фонд «Благополуччя дітей» вихователі, вчителі початкових класів, психологи, батьки аналіз проблеми сексуального насильства щодо дітей, застосування сучасних інтерактивних методів та підходів як складової частини загального виховного процесу
Концепція школи, дружньої до дитини Інститут проблем виховання НАПН України учні, вчителі, батьки формування освітнього середовища, зважаючи на інноваційні вимоги до його розвитку, запити особистості та потреби суспільства, держави, а також шляхи і засоби створення Школи, дружньої до дитини, у теоретико-методологічній, технологічній та організаційній площинах
Формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу Інститут проблем виховання НАПН України вчителі теоретико-методологічні засади ство-
рення превентивного виховного середовища закладу загальної середньої освіти
Міжсекторальна взаємодія в умовах превентивного виховного середовища Інститут проблем виховання НАПН України вчителі теоретичні та методичні основи міжсек-
торальної взаємодії в освіті
Управління гнівом Проект «Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні» вчителі, психологи, соціальні педагоги поради практичним психологам та соціальним педагогам щодо роботи з підлітками групи ризику, в яких спостерігається схильність до розвитку
проблемної поведінки
Будуємо майбутнє разом: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді UNICEF,
Всеукраїнський громадський центр «Волонтер»
вчителі, психологи, соціальні працівники програма спрямована на
формування
належного рівня усвідомленості підлітками, молодими людьми власної
ціннісної сфери, розуміння та прийняття цінн
остей іншої людини, почуття
відповідальності за власне життя
Програма тренінгових занять «Організація роботи з розв’язання проблем насильства в школі» Редакційна група: Алєксєєнко М.К., Дендебера М.П, Соловйова О. Д. діти, батьки та педагоги Попередження насильства щодо дітей в школі
Програма тренінгових занять «СТОП-Булінг» Укладачі: Кацалап В.В., Савкова І.О. Для учнів 5-11 класів орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі
Комплексна програма соціально-психологічного тренінгу «Нове покоління» Укладач: Гончарова-Чагор А.О. Для учнів 5-11 класів орієнтована на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі
КІБЕР-БУЛІНГ АБО АГРЕСІЯ В ІНТЕРНЕТІ: СПОСОБИ РОЗПІЗНАННЯ І ЗАХИСТ ДИТИНИ Найдьонова Л.А. Методисти, вчителі, психологи, соціальні педагоги Методичні рекомендації
Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України» вчителі, психологи, соціальні педагоги методичні рекомендації щодо попередження насильства над дітьми
Статті/корисні посилання Булінг у школі: в небезпеці педагог Ольга Кляпець, старший науковий співробітник лабораторії соціальної психології особистості Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, кандидат психологічних наук вчителі, батьки шкільне насилля у ставленні учнів до педагогів
Булінг у школі: чому діти цькують дітей і що з цим робити Олена Ратінська, дитячий психолог, гештальт-терапевт, голова відділення дитячої психології Київського Гештальт Університету вчителі, батьки насильство серед дітей у школі
Цькування вчителів в українських школах Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму вчителі шкільне насилля у ставленні учнів до педагогів
Проблема булінгу очима підлітка Спецпроект “Безпечна школа” учні насильство серед дітей у школі , його причина і поради підліткам
Як виявити жертву цькування у школі. Алгоритм для батьків Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму,  спецпроект “Безпечна школа” батьки причини насильства серед дітей у школі
Stop-булінг. Три проблеми батьків, які впливають на дитячу агресію Микола Кулеба, Уповноважений президента з прав дитини,  спецпроект “Безпечна школа” батьки насильство серед дітей у школі та проблеми в поведінці батьків, які впливають на породження дитячої жорстокості та агресії
Безпечна школа. Маски булінгу Юлія Ларіна, дитячий психолог, спецпроект “Безпечна школа” вчителі, батьки причини булінгу і поради батькам, як допомогти дитині
Коли вашу дитину цькують Ольга Адажій, дитячий психолог Федерації Крав-мага Україна,  спецпроект “Безпечна школа” батьки основні види шкільного булінгу та як йому протидіяти
Булінг, або шкільне цькування: налякати поліцією не вдасться, що ж робити? Ольга Комарова, Радіо Свобода вчителі, батьки булінг у школі та протидія йому
Шкільне цькування, або булінг: вступ до теми Марія Кириленко, Києво-Святошинський центр соціально-психологічної реабілітації населення вчителі, батьки причини виникнення насильства серед дітей у школі
Як подолати булінг, на думку молоді Проект U-report від UNICEF діти, учні думка молоді щодо того, як подолати насилля у школах
Методичні рекомендації для практичних психологів і соціальних педагогів щодо профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської та студентської молоді Листа КЗ «КОІППО” педагоги, учні щодо профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської та студентської молоді
1 спосіб покінчити з булінгом і знущанням в школах! Гленнон Дойл вчителі поради як успішно боротися з цькуванням серед школярів
Булінг (цькування) у школах: як допомогти потерпілому, агресору та запобігти булінгу  Varta1 вчителі, школярі поради як успішно боротися з цькуванням серед школярів
Профілактика та подолання булінгу у закладах освіти Емілія Воронцова, практичний психолог, науковий співробітник ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» вчителі, психологи, соціальні педагоги причини виникнення булінгу, вплив цього явища на окрему особистість і учнівський колектив в цілому, практичні методи виявлення постраждалих та булерів, методами профілактики і втручання
Соціальні проекти Проект  “Стоп шкільний терор” (“Безпечна школа”) Український інститут дослідження екстремізму, Управління ювенальної превенції Національної поліції, Інформаційне агентство «Главком» за підтримки Уповноваженого президента України з прав дитини вчителі, батьки, учні  матеріали, дослідження про  булінг в школах, поради закладів загальної середньої освіти,  вчителям, батькам та учням
Проект “Не смійся з мене”
Антибулінгова програма
Operation Respect Ukraine
Програма  “Повага Дією” (Operation Respect) вчителі,психологи, соціальні педагоги освітній ресурс, який допоможе у створенні безпечного та шанобливого середовища, в якому розвиток  дитини може проходити без знущань, цькувань та насилля
Проект “Маю право бути собою” Управління ювенальної превенції Департаменту превентивної діяльності Нацполіції разом із Українським інститутом дослідження екстремізму учні Про проект ювенальної поліції  із протидії та попередження фізичного та морального насилля у школі
Кампанія “Викресли буллінг” UNICEF, агентство Smartica/Skykillers учні, батьки, вчителі булінг і шляхи формування безпечного середовища (в рамках проекту для інформування дітей та батьків про булінг було створено сайт stopbullying.com.ua)
Тренінги/семінари (інші заходи) онлайн-курс “Недискримінаційний підхід у навчанні ГО “Студена” вчителі початкової школи протидія булінгу в початковій школі
Тренінг/прес-конференція “Стоп булінг”  Благодійний фонд «Kiddo» спільно з психологом Вікторією Любаревич-Тороховою учні, батьки, вчителі насилля серед учнів у школі і шляхи вирішення ситуації
Зустріч Ніка Вуйчича з українськими школярами та вчителями “Безпечна школа” за підтримки Міністерства освіти і науки України, КМДА, телеканалу 1+1 та “Надія” учні, вчителі, психологи, соціальні педагоги, батьки  булінг у школах та протидія йому
Відео матеріали Зупиніть булінг! UNICEF батьки підготовка дитини до школи
Як зупинити булінг: поради для батьків UNICEF батьки поради для батьків
Як захистити дитину від булінгу Проект  «Стоп шкільний терор» («Безпечна школа») батьки булінг, прояви та протидія йому
Як ефективно боротися із булінгом у школі Проект  «Стоп шкільний терор» («Безпечна школа») батьки булінг у школі, причини та протидія йому
Медіація – крок до примирення  проект посольства Векої Британії в Україні школа як вирішувати конфлікти з допомогою меціації
Інші корисні матеріали Досвід Швеції у протидії булінгу Уповноважений з питань учнів та студентів Швеції учні, батьки захист прав учнів, які піддаються булінгу

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджую

Директор

 Коростишівської гуманітарної гімназії №5

 імені Т.Г. Шевченка Житомирської області

_______________ Вдовенко Ю.В.

Правила поведінки здобувачів освіти Коростишівської гуманітарної гімназії №5 імені Т.Г. Шевченка

Загальні правила поведінки

  • Учень приходить до гімназії до початку занять, за 10-15 хвилин, чистий та охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
  • Гімназія – територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, в т.ч. ножам, вибухово-небезпечним речовинам; спиртним напоям, сигарета, наркотикам, токсичним речовинам.
  • Йти з гімназії та її території можна лише з дозволу вчителя або медичної сестри (попередньо узгодивши з батьками). Уразі пропуску навчальних занять учень повинен пред’явити класному керівнику довідку від лікаря або записку від батьків (або особи яка її заміняє) про причину відсутності на заняттях.
  • Учні поводяться ввічливо, піклуються про молодших школярів, поводяться гідно та поважають честь і гідність людей, які знаходяться поруч.
  • Учні бережуть майно гімназії, дбають про чистоту і порядок на території навчального закладу.
  • Учні, які знайшли втрачені або забуті речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі гімназії.
  • Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання є неприпустимими формами поведінки у гімназії та за її межами.
  • Учень старанно вчиться, виконує домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою, щодня веде запис домашніх завдань в щоденнику, приносить на завдання всі необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий і спортивний одяг

Поведінка на уроках

  • Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин недопустимо.
  • Коли вчитель заходить до класу, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять, окрім уроків інформатики, коли учні працюють за комп’ютером, та уроків праці, коли учні працюють з інструментами
  • Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми й іншими справами, що не стосуються уроку.
  • Заняття у гімназії проводяться за кабінетною системою. За кожним учнем у кабінеті закріплене окреме місце. Кожен учень відповідаю за збереження санітарного стану та майна на своєму робочому місці.
  • Якщо під час занять учню необхідно вийти із класу, він повинен попросити дозволу у вчителя, піднявши руку.
  • Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
  • Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
  • Учень має право в коректній формі відстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.
  • На уроки фізичної культури учні приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Учні, звільнені від занять фізкультурою, обов’язково присутні в залі, переодягнені в спортивну форму.
  • Учні зобов’язані знати та дотримуватися правил техніки безпеки під час уроків, так і після їх закінчення.
  • Рекомендувати виділяти під час уроків окремий час для роботи з гаджетами, залучати технології та інтернет до навчання.

Поведінка учнів на перервах

  • Під час перерви учень зобов’язаний.
  • Прибути до кабінету до першого дзвінка.
  • Підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці.
  • Час перерви – особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.
  • Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по гімназії, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки.
  • Учні на перервах знаходяться на своєму поверсі, слухають вимоги чергового вчителя по поверху.
  • При зустрічі з дорослими відвідувачами гімназії, учні вітаються і звільняють дорогу.
  • По сходах, коридорах учні ходять по правій стороні.
  • На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, адміністрації гімназії за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

Рекомендації до зовнішнього вигляду учнів

  • У гімназію учні повинні приходити в формі, наближеній до шкільної.
  • Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого себе і суспільства.
  • Рекомендується не використовувати косметику і не носити прикраси на заняття.
  • Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках є недоречним.
  • Знаходитися у гімназії у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.
  • На уроках трудового навчання діти повинні мати робочу форму.
  • На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі.
  • На вечори, концерти учні вибирають одяг по рекомендації батьків і на свій розсуд (дотримуючись морально-етичних норм).
  • В міжособистісних стосунках не допускати булінг (цькування).
  • Не проявляти насильницьку поведінку.

 

План заходів Коростишівської гуманітарної гімназії №5 імені Т.Г. Шевченка щодо протидії булінгу

 

№ з/п Тема заходу та форма проведення Термін проведення Дата проведення Відповідальні
1 Нарада при директорові «Роз’яснення та обговорення листа МОН України від29.01.2019 №1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.12.2018 №2657-VІІІ», листа МОН України № 1/9-414 від 27. 06.2019 Деякі питання щодо створення у 2019-2020 н. р.безпечного освіітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. 29.01.2020 Бабич Т.М.
2 Створення правового куточка «Стоп булінг!» До 15.02.2020 Соціальний педагог
3 Батьківські збори «Роз’яснення та обговорення листа МОН України від 27.06.2019  №1/09-414 «Деякі питання щодо створення безпечного освітнього середовища, формування у дітей ціннісних життєвих навичок» Лютий 2020 Класоводи, класні керівники

1-11 класи

4 Проведення конкурсу малюнків «Я – проти насильства» З 10.02.-21.02.2020 Педагог організатор
5 Години спілкування «Зупинимо булінг». Лютий 2019 Класні керівники Лютий 2020 Класні керівники
6 Оприлюднення на веб-сайті закладу, на інформаційному стенді: -правил поведінки здобувачів освіти в закладі освіти; -плану заходів закладу освіти, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню); -процедури подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки. 07.02.2020 Заступник директора з виховної роботи Бабич Т.М.
7 Оприлюднення телефонів довіри на дошках оголошень, веб-сайті школи ,зокрема:

– дитяча лінія 116 111 або -0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);

– гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;

– гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;

– Уповноважений Верховної ради з прав людини 0 800 50 17 20;

– Уповноважений президента з прав дитини 044 255 76 75;

– центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;

– Національна поліція України 102.

01.02.2020 Соціальний педагог
8 Проведення педради щодо обговорення питання протидії боулінгу. Березень 2020 Бабич Т.М.
9 Проведення виховних заходів із використанням окремих відеороликів, виготовлених за матеріалами мотиваційних зустрічей Ніка Вуйчича з підлітками, педагогічними працівниками та батьківською  громадськістю м. Києва. (Безпечна школа – Нік Вуйчич (ВІДЕО). Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagal na-serednya-osvita/protidiyabulingu/bezpechna-shkola-nik-vujchichvideo) та рубрики «Корисні посилання щодо теми антибулінгу» для використання в профілактичній роботі в закладах освіти. Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagal na-serednya-osvita/protidiyabulingu/korisni-posilannya-shodo-temiantibulingu Протягом року Класні керівники 1-11 класів
10 Корекція правил поведінки учнів з урахуванням Закону України «Про внесення змін деяких законодавчих актів України щодо протидії (цькуванню)»      № 2657-YІІІ Лютий – травень  2020 Заступник директора з ВР Бабич Т.М.
11 Психолого-педагогічний семінар для вчителів «Шкільний булінг» (Насилля в учнівському середовищі)

Коло зустрічей для класних керівників (Вирішення конфліктів з важко вихованими дітьми

Семінар-практикум для вчителів «Сучасні діти, криза підліткового віку»

Семінар практикум для вчителів «Конфлікти та шляхи їх вирішення»

 

Впровадження програми «Попередження негативних явищ поведінки в молодіжному середовищі» за програмою «Навчіть дитину захищатись»:

1.Проведення інтерактивних бесід «За здоровий спосіб життя» для учнів 1-х класів;

2.Проведення інтерактивних бесід «Вчимо дитину захищатися» для учнів 4-х – 7-х класів;

3.Проведення інтерактивних бесід «Я умію себе захистити» для учнів 8-х 11-х класів.

Протягом року Практичний психолог Кухар І.М., соціальний педагог
12 Створення комфортного освітнього середовища щодо навчання та виховання учнів. Протягом року Адміністрація, педагогічний колектив
13 Корекція правил поведінки учнів з урахуванням Закону України «Про внесення змін деяких законодавчих актів України щодо протидії (цькуванню)» № 2657-YІІІ Лютий-Березень 2020 Заступник директора з ВР Бабич Т.М.
14 Організація  регулярної перевірки приміщень, території закладу освіти з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування) та організацію належних заходів безпеки (спостереження за місцями  загального користування: їдальнею, коридорами, роздягальнями, ігровими та спортивними майданчиками, шкільним подвір’ям та технічними   приміщеннями) Постійно Педагогічні працівники, обслуговуючий персонал
15 Проведення лекцій, зустрічей з представниками правоохоронних органів. Березень-червень 2020 Заступник директора з ВР Бабич Т.М.
16 Обговорення законопроекту 09.01.2020 «Новий Закон про повну загально-середню освіту» січень Заступник директора з ВР Бабич Т.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідальність осіб причетних до булінгу.

 

Відповідальність осіб причетних до булінгу залежить від частоти, складу та cпособу вчинення правопорушення:

 

  • за вчинення булінгу вперше штраф складає від 340 до 850 гривень;
  • за повторне вчинення протягом року після накладення

адміністративного стягнення, вчинення відносно неповнолітнього, вчинення

з особливою жорстокістю штраф складає від 1700 до 3400 гривень.

 

В залежності від суб’єкта:

 

  • за вчинення малолітніми або неповнолітніми особами віком від

чотирнадцяти до шістнадцяти років – штраф складає від 340 до 850 гривень

і накладається на їхніх батьків або осіб, які їх замінюють;

  • за приховування випадків булінгу педагогічним працівником,

керівником закладу освіти – штраф від 850 до 1700 гривень.

СКАЖИ НАСИЛЬСТВУ НІ!!!!

Національна дитяча «гаряча лінія»:

116111 (з мобільного) або 0800 500 225 (зі стаціонарного)

Анонімно.

                      Безкоштовно.

                                                            Конфіденційно.

Якщо ви вважаєте, що конфлікт ще  можна вирішити мирним шляхом,  у закладі працює гімназійна соціально-психологічна служба.

За інформацією звертайтесь до працівників соціально-психологічної служби закладу:

  • практичний психолог
  • соціальний педагог

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.